Spirulina
                                               Czysta Alga Morska 100%

                                                     Spirulinę trudno przedawkować. W zasadzie mogłaby
                                                     stanowić główne źródło naszego pożywienia. Jako jedyna
                                                     niemięsna substancja posiada źródło witaminy B12

                                                     Spirulina jest wręcz nieoceniona dla wegetarian!
                                                    
                                                 




 

Spirulina - działanie

Spirulina składa się aż z około 60 % białka. Jest zródłem naturalnego jodu, potasu, selenu, cennych witamin zwłaszcza z grupy B (B1, B2, B3, B6, B12), makro- i mikro elementów oraz nienasyconychkwasów tłuszczowych.

  • Jest zródłem łatwo przyswajalnego żelaza, które to przyczynia się do prawidłowego powstawania hemoglobiny i erytrocytów
  • Jod przyczynia sie do prawidłowej produkcji hormonów tarczycy i prawidłowej czynności tarczycy.
  • Spirulina jest jedynym niemięsnym  zródłem witaminy B12, co jest bardzo ważne w diecie wegetarian.
  • Magnez wpływa pozytywnie na przebieg czynności psychicznych poprawiajac pamięć i zdolność koncentracji.
  • Witamina B6 przyczynia się do regulacji aktywności hormonalnej organizmu oraz do prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego. Witamina B6 może się przyczynić do zmniejszenia zmęczenia.

Dlaczego Spirulina jest tak wyjątkowym pożywieniem?

Istnieje bardzo niewiele znanych człowiekowi substancji naturalnych, które posiadają taka bogatą kombinację i szerokie spektrum składników odżywczych, jak alga Spirulina  platensis.

Spirulina ceniona jest na całym świecie przez miliony ludzi dbających o swoje zdrowie: nie znamy żadnego innego ziarna, owocu, rośliny, czy środka spożywczego, który byłby bogatszy w naturalne substancje odżywcze.

Alga ta jest produktem
całkowicie naturalnym, nie zawierającym żadnych składników toksycznych, ani pestycydów.

Spirulina nie wykazuje żadnych obciążających organizm efektów ubocznych, np. w postaci podwyższonego poziomu cholesterolu.

Spirulina jest źródłem
naturalnego jodu, potasu, selenu, cennych witamin, zwłaszcza z grupy B, makro- i mikroelementów oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych.

Zawiera dużą zawartość chlorofilu, który ma bardzo
korzystny wpływ na procesy krwiotwórcze i florę przewodu  pokarmowego. Fitocyjanina wpływa pobudzająco na szpik kostny, przez co reguluje przebieg procesów krwiotwórczych.

Jeśli jestes wegetarianinem, Spirulina jest wrecz dla Ciebie niezbednym uzupełnieniem diety. Jako jedyny niemięsny pokarm zawiera witaminę B12!